donderdag 26 januari 2012

Crematie, einde van de relatie.

.

Eindelijk ben ik van hem af; na meer dan 40 jaar heb ik het mes gezet in onze relatie.

Hij begon zijn carrière bij mij als mooie jongen, om mee te pronken.

Hij was van het type niet erg intelligent maar wel slim.
Vaak wist hij zaken zo te draaien en keren dat het leek of hij mijn redder was.
Soms was hij dat ook.

Veel eenzame, droevige en depressieve momenten heeft hij aan mijn lippen gehangen, een beter klankbord had ik zelden.
Altijd in mijn buurt, hetgeen uiteindelijk ontaardde in stalking, totdat ik er ziek van werd.
Het elegante was er af, het gezellige al lang opgebrand.

Klaar ermee!

Ik heb mijn laatste sigaret gecremeerd en de as begraven.




©Gavi Mensch
24-1-2012




1 opmerking:

hanneke zei

Goed van je! Sterkte en succes!

Een reactie posten