donderdag 10 december 2020

Ziek door en van de overheden.

Mondkapjes ongelovigen twijfelen nog steeds over het nut van zo'n ding, degenen die vaak met mondkapjes moesten werken helemaal niet. De meeste verpleegkundigen droegen zo'n ding alleen maar op de ok of bij isolatieverpleging en verder nooit. Hetzelfde gold voor artsen. Nu ben ik als zelfdenkende oud-verpleegkundige al sinds het begin van het 'covidbeduveltijdperk' bezig om rondom mij uit te leggen dat die dingen geen nut hebben als ze niet op de juiste plaats en op de juiste manier gedragen en weggedaan worden.

Tot op heden heb ik er nog niet een gebruikt. En mijn huisgenoot en mijn familie ook niet. Een enkeling heeft zo'n ding op zak, met frisse tegenzin, voor als ontslag dreigt.

Persoonlijk draag ik er geen bij me, ook heb ik geen artsenverklaringen of bizarre kaartjes bij me, ik heb mijn spray altijd in mijn tas en mijn bronchiƫn willen alleen maar verse lucht. Wat mij bovendien ook nog eens een aardige besparing opgeleverd heeft.

Op  sociale media, met name op facebook, heb ik al aardig wat onderbouwing geplaatst over de onzin en zelfs het gevaar van mondkapjes.  Ik word bestempeld als een dwaas met een aluhoedje en dat vind ik best. Zo'n stevig hoofddeksel beschermd mijn kwetsbare hoofd tegen klappen met wapenstokken of stenen gooiende regeringsaanhangers.

Even zonder dollen, ik ben echt niet onder de indruk wat jullie van mijn beweringen vinden. ik schrijf het en als je het niet wilt lezen is dat je goed recht. ik ga er van uit dat een gewaarschuwd iemand voor twee telt en niet voor een half. Ik voel me gestaafd door veel publicaties, door veel weldenkende mensen en door de zaken die ik lees en bestudeer, niet op de reguliere kanalen natuurlijk. De massahysterie die deze regering kweekt is het enige dat nog op de staatsomroep te beluisteren valt. Persco's en dat soort verhaaltjes heb ik nog nooit gezien of gehoord. Mijn tv en radio hebben knoppen voor aan en veel vaker voor uit. 

Jullie mogen ook allemaal doen waar je zin in hebt, met de beperkingen van jullie regering in dit ooit zo vrije land. Ik doe 'onbeperkt waar ik zin in heb', ben daar een paar uur per daag mee bezig. Ik ben oeverloos geduldig in het uitleggen van wat ik gelezen heb en naar aanleiding daarvan is  mijn geweten is de leider van de band. De volgers van 'vvdcdad66cu' doen keurig wat er van hen verwacht wordt, mond houden en niets vragen. Daarom krijgen ze als extra zo'n mondding op. 

Take care, want de verpleegkundigen  zijn op!




Gavi Mensch, 10-12-22

Geen opmerkingen:

Een reactie posten