dinsdag 5 juni 2012

Ingezonden mededeling VWS

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport

Nederland gezond en wel. Dat is het motto van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). Het is de ambitie van VWS om iedereen zo lang mogelijk gezond te houden en zieken zo snel mogelijk beter te maken. Ook wil het ministerie mensen met een beperking ondersteunen en maatschappelijke participatie bevorderen.


Urgente medeling:

Het Ministerie van Volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man.

Alle mannen wordt verzocht hun erectie te meten.

Mocht deze onder de 15 cm blijven dan wordt deze mannen de komende weken verzocht oranje vlaggetjes voor hun huis op te hangen.

Namens de Minister hartelijk dank.







   

Met dank aan de mailster voor de suggestie.

©Gavi Mensch
Nederland BV,  6-2-2012
    

2 opmerkingen:

RvD cycling team zei

Nou, hier bij ons is het in de zijstraten mooi versierd!! ;) We weten nu dus waarom!

Gavi Mensch zei

Deze reactie kreeg ik van een bescheiden vriend:

Helaas moet ik nu mijn vlaggetjes voor eeuwig weghalen, denk dat ik ze maar aan een goed doel geef. Fonds voor nooddruftige vrouwen met kleingeschapen mannen lijkt me wel iets nuttigs.

;-)

Een reactie posten