zaterdag 19 februari 2022

Angstpsychose

Wie heeft die angstpsychose?

Na een bijna noodlottig verblijf op de IC van 2 verschillende ziekenhuizen, met een vanwege een Covid-protocol te diep ingebrachte en hoogstwaarschijnlijk onnodige intubatiecanule en een overdosis aan “coma” slaapmedicatie, waardoor ik te slecht wakker werd, zat ik gister bij een jonge psycholoog.

Ik vertelde haar over mijn depressie na een angstig en vrijheid beperkend voorval enkele maanden voordat ik longontsteking kreeg.  En dat ik daarna somber werd; ik houd namelijk van mijn vrijheid om te gaan en te staan waar en wanneer ik maar wil.

Een vrijheid die me al 2 jaar ingeperkt werd door farmamaffia en hun lobbyisten, door de uitvinder en aanhangers van het WEF en hun stinkend rijke kompanen. Van die onmensen die de wereldbevolking moeten en zullen terugdringen omdat ze dan voor niemand meer hoeven te zorgen en kunnen zwemmen als Oom Dagobert; schoon zullen ze nooit worden van het slijk der aarde in de vorm van bloedgeld.

Een beperking die ik ook voelde bij de huisarts die alleen maar symptoom onderdrukkers voorschreef bij een heftige bronchitis, Een huisarts die er uit zag als dubbel ingepakte een imker en zich dan nog helemaal afwendde om even vluchtig naar je longen te luisteren. Waar ik ontdaan van thuis kwam en het wel mooi vond geweest. 

Ik mag niks meer en ik doe niks meer.

Zodat ik enkele maanden later toch naar die huisarts moest om dat ik thuis positief testte op een of ander virus of op ontstekingsmateriaal, wie zal het zeggen.

Om een nog langer verhaal weer in te korten kom ik weer terug bij de psychologe. Ze vond mijn afkeuring van de covidsprookjes raar, vreemd en erg buitenissig.

En daar ik tijdens en net na de overdosis aan slaapmiddelen en het foute gebeuren op de IC's last had gehad van nare dromen en psychosemomenten, stond ik in haar hoofd genoteerd als psychotisch.  Voor het stellen van haar, wat mij betreft onnodige, diagnose, opperde ze dat mijn anticovid woede voorkwam uit zo'n psychose en dat het dus zaak was om daar wel iets mee te doen.


psychose beelden



Helaas kon ik mijn lachen niet inhouden.

Ik heb haar verteld dat ze nooit of te nimmer kon weten of mijn "woede"  voortkwam uit een noodzaak van haar om te diagnosticeren of uit haar ongelooflijke onwetendheid.

Toen ik meer voorbeelden aanhaalde van het enorme covidbedrog zei ze dat ik zaken uit het heden en verleden aan elkaar koppelde om een logisch beeld te krijgen van het nu. Dat er zoveel mensen gestorven waren lag helemaal niet aan de wens om de mensheid te reduceren maar aan het gevaar van het virus.

Tja.

Ik vroeg haar toen naar de angstpsychose die mensen er toe overhaalde om gezonde jonge mensen te laten vaccineren met een experimenteel op gentherapie gebaseerd goedje. Was zij gevaccineerd? Op het bevestigende antwoord heb ik haar gezegd dat ze er meer over had moeten lezen. En natuurlijk niet op de MSM maar op de alternatieve nieuwssites. MSM bestaat alleen nog bij de gratie van de WEF baasjes en maken auto propaganda voor datgene waar de gevaccineerden  o.a. auto-immuunziekten van kunnen oplopen. 


Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om aan mensen die zich vol overtuiging hebben laten misleiden en vaccineren, een toekomst te schetsen die mogelijkerwijs veel ziektes met zich meebrengt. Ik weet ook zeker dat ze het daarom wegschuiven, niet willen horen en niet willen begrijpen

Ik beloofde haar links te sturen om te lezen en zich er verder in te verdiepen. En dat ik me realiseer dat ik bij gevaccineerde mensen liever niet te veel richting toekomst moet praten.

Maar ik wel was heel boos toen ik thuiskwam en weet nog niet of ik terug ga naar de psychologe. Ik heb er eigenlijk niets te zoeken. Als verpleegkundige weet ik wat psychoses zijn, als wettelijk officieel gedrogeerde weet ik hoe ze voelen. En als mensch weet ik of ik daar last van heb of niet.

Als ik één ding geleerd heb ik dat je verdriet en ellende  verbijten nergens toe leidt. Soms lucht praten met iemand die intelligente weerstand biedt op. Sparren in plaats van geruisloos vechten. Het leven is alleen mooi zoals het zou moeten zijn. Dit leven is  veelal een onrechtvaardige modderpoel.

Wat ik niet kan accepteren is dat er continue onrechtvaardigheden op mijn toch al kwetsbare ziel worden gegooid!

En de domme diagnosepoging was er zo een.


Gavi Mensch: 18-2-2022