donderdag 4 mei 2017

Apotheek overtreedt de WET


Dit kreeg ik zojuist per mail. Ik heb de apotheek en Astrid(?) nog niet gebeld, ik moet eerst mijn bloeddruk (ja die wordt hoog van dit soort grove overtredingen) laten zakken. Lezen jullie maar vast hoe het werkt als je geen toestemming geeft voor het verspreiden van je zeer persoonlijke informatie: 



---------------------------------------------

BENU Apotheek xxxxx: Geef uw mening over onze apotheek
UA
Uw apotheek <info @ argo-onderzoek.nl>

Beantwoorden|
Vandaag, 12:14
U
Ongewenste e-mail
Dit bericht is hierheen verplaatst omdat u alleen e-mail vertrouwt van afzenders die voorkomen in de lijst met veilige afzenders. Het bericht is geen ongewenste e-mail


 465-731-28394563-122-7 <<<<<<< Dit is het toppunt van anonimiteit!!!!!!!!!
Ik heb natuurlijk wel wat cijfers veranderd

Geachte heer, mevrouw ,

Onlangs heeft u medicijnen ontvangen van BENU Apotheek xxxxxx. Om u - en andere klanten - in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn, zijn wij benieuwd naar uw ervaringen met onze service.

Het onderzoek is
 anoniem. Dit betekent dat we niet kunnen zien wie welke antwoorden heeft gegeven. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 à 10 minuten. U kunt de vragenlijst invullen op een computer, tablet of mobiele telefoon. Wij zullen zeer zorgvuldig en vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens omgaan.

De geanonimiseerde resultaten van het onderzoek kunnen o.a. worden gebruikt worden voor:
·        Verbeterinformatie voor apotheken en apotheekmedewerkers
·        Het leveren van (beleids)informatie aan patiëntenorganisaties, overheid en toezichthouders
·        Het opstellen van keuze-ondersteunende informatie voor consumenten
·        Ondersteuning van het zorginkoopbeleid van uw zorgverzekeraar

Het onderzoek wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau ARGO BV. Als u nog vragen heeft over het onderzoek of als u de vragenlijst liever niet wilt invullen, kunt u contact opnemen met Onderzoeksbureau ARGO, Astrid de Groot, info@argo-onderzoek.nl of 050-363 7464. Wilt u meer weten over het onderzoek? Klik hier om een kort filmpje te bekijken.

U kunt de vragenlijst nog invullen tot en met
 15 mei 2017. Klik op de link om de vragenlijst in te vullen:

U kunt ook de link kopiëren en in de adresbalk van uw browser plakken.

Wij hopen uw reactie te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groet,
Het team van BENU Apotheek xxxxx
 


Uw e-mailadres wordt alleen gebruikt voor dit onderzoek en zal na afloop door ARGO worden verwijderd. ARGO hanteert een
 privacy protocol en werkt conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
Er is een cookie nodig voor het invullen van de vragenlijst. Klik hier om meer te lezen over het cookie- en privacy beleid van ARGO.




---------------------------------------------------------------------------------


Ik heb zowel bij mijn apotheek als ook  bij mijn huisarts een briefje getekend voor het NIET DELEN van INFORMATIE over mij. Geen enkele!

Over privacy gesproken….

1.Hoe komt dit bedrijf aan mijn e-mail adres?

2.Hoe durven ze het woord privacy nog te noemen?

3.Hoe durven ze mijn gegevens door te geven aan een onderzoeksbureau?

4. Is de Wet bescherming Persoonsgegevens gewoon om te overtreden?

5. Wat is in gotsnaam :Verbeterinformatie voor apotheken en apotheekmedewerkers? 

6  Ik wil helemaal niet bekend zijn bij patientenorganisaties, bij beleidsmakers en zeker niet bij toezichthouders of de overheid! :Het leveren van (beleids)informatie aan patiëntenorganisaties, overheid en      toezichthouders       

7 Mij gebruiken voor farmapropaganda? :Het opstellen van keuze-ondersteunende informatie voor consumenten

8. De graaiende zorgverzekeraars kunnen de pot op. Ze hebben helemaal geen inkoopbeleid.: Ondersteuning van het zorginkoopbeleid van uw zorgverzekeraar


Het moge duidelijk zijn dat ik hier nog niet klaar mee ben. Wordt vervolgd! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten