maandag 31 januari 2022

antidepressiva is geen antidepressiva

 In deze sombere en voor veel mensen uitzichtloze tijden gaan alle soorten antidepressiva als toverballen over de toonbank.

Aangezien we de strijd tegen angst, dwang en gewetenlozen alleen kunnen winnen als we gezamenlijk "strijd" leveren, zullen de toverpillen en de makmakers het veld moeten ruimen.
Debatteren en luisteren, zelfreflectie en bewust dwarsliggen, dagdromen en schrijven en vooral met je handen in de aarde, het werkt voor mij beter dan alle pillen die ik braaf slikte en waar ik niet vrolijker van werd.
Mijn dochter (Dr in Neuroscience en neuropsycholoog) stuurde mij onderstaand artikel. 👇

Het is altijd beter om te weten wat je nog niet wist.












Gavi Mensch 31-1-2022





Geen opmerkingen:

Een reactie posten