zaterdag 21 maart 2015

Dodelijk virus.


Het komt vast van de verkiezingsuitslag. Ik ben 24 uur behoorlijk ziek geweest en alle toegevoegde waren hebben mijn lichaam spontaan en explosief via meerdere lichaamsopeningen verlaten. Zo'n verkiezingsuitslag gaat je niet in je koude kleren zitten.


Door Steeph  21:00 woensdag 18 maart 2015 Thema Politiek  (Sargasso)

2011
2015
Partij

Zetels

Percentage

Zetels

Percentage

verschil
VVD

16

19,60%

13

15,80%

-3
PvdA

14

17,30%

8

10,00%

-6
PVV

10

12,40%

9

11,70%

-1
CDA

11

14,20%

12

14,70%

1
SP

7

10,20%

9

11,60%

2
D66

6

8,30%

10

12,30%

4
GroenLinks

5

6,30%

4

5,30%

-1
ChristenUnie

2

3,60%

3

4,00%

1
SGP

2

2,40%

2

2,80%

0
PvdD

1

1,90%

2

3,40%

1
50Plus

1

2,40%

2

3,40%

1
Overigen

0

1,40%

1

5,00%

1

Mijn broek zakt hier als vanzelf van af. Een geluk bij een ongeluk mag ik wel zeggen.


Na alle ellende veroorzaakt door voornamelijk VVD en op een mooie tweede plaats door de PvdA. En de politieke haatsessies van de PVV blijken ook nog eens hun vruchten af te werpen. Voor de winst van D'66 verwijs ik voor het gemak maar naar de VVD.

Met knetterende hoofdpijn die ik wijt aan bovenstaande smiechten, stort ik me op de bank en probeer te slapen. Naast mij een batterij emmers en teiltjes, baddoeken, handdoekjes en watertjes. Mijn dromen zijn nog erger dan de werkelijkheid en het spugen houdt niet op. Logisch! Ik zet de televisie aan als gezelschap. Pfff. Ik heb een zorg robot nodig die vers water aandraagt en de teiltjes leegt en een nat doekje op mijn voorhoofd legt.

Als ik dan toch in slaap val word ik wakker hoor ik een stel kakelende vrouwmensen die het hebben over astrale lichamen waar je uit kunt treden…een aards lichaam mag dat ook?
Een derde oog dat opengaat en schitteringen achter de oogleden van een van de waarzegsters hetgeen wel eens zou kunnen duiden op een hersendisfunctie van de mevrouw, hetgeen me niets zou verbazen.
Vraag van een beller met geld te veel: "Kunt u zien of het huis van mijn dochter binnenkort verkocht wordt?" waarop de glazen bol vraagt om haar voornaam en de leeftijd. Met die gegevens gaat de glazen bol aan het werk en jodelt, dat het huis inderdaad binnenkort verkocht wordt. Het heeft wel te maken met de ligging van de maan ten opzichte van een andere planeet.

Gotsamme lazeres, ik vergeet te spugen en probeer een tijdje te luisteren. Zoveel onzin heb ik echt nog nooit gehoord!
Wat ik nu wel begrijp is dat PVV stemmers en zomaar-wat stemmers bovenstaand stemgedrag vertonen. Hoeveel mensen gebruiken hun hersenen nog?
Astro-tv waarzeggers, haatschreeuwers, leugenaars, corrupten en bedriegers, ze worden allemaal geloofd. Het is de wereld op zijn kop. Teeven zit weer in de Tweede Kamer samen met een lading andere duistere figuren, mag dat zomaar?

Het is me duidelijk, mijn buikgriep is een naar virusje dat ik, Joost mag weten waar, heb opgelopen en met een beetje geluk wel weer te boven kom.
Maar de breinloze, breinarme, gebrainwashte, niet denkende meute die zich dan ook nog voor een koekje naar het buurthuis sleept om 'een bakkie te doen en o ja effe te stemmen nou ik er toch ben', zijn bezig om een dodelijk virus te worden. Voor hen wens ik verplicht onderwijs tot 21 jaar met minstens een lagere school diploma, afgesloten met een reken, schrijf en begrijpend lezen test en dan bedoel ik voor degenen die dat makkelijk kunnen maar niet doen.

Ik ga het teiltje maar weer legen.


Salud!
(mental)


©Gavi Mensch
Nederland BV, 21-3-2015


Update: 24-3-2015  Mijn buikgriep is over maar de VVD blijkt alsmaar corrupter te zijn:
http://www.nrc.nl/nieuws/2015/03/24/vvd-kamerlid-leegte-stapt-op-wegens-omstreden-nevenfunctie/


..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten