Het veranderen van je gegevens voor een bankroverclub waar je
ongewild bij aangesloten bent, moet je in het clubhuis doen. Een vriendelijke
meneer met waarschijnlijk ook een door de hoogste baas afgeroomd salaris hielp
me, ondanks het feit dat het duidelijk zijn werk niet was. De jongedames die
dat normaal gesproken doen stonden hooggehakt en heel erg lang iets uit te
leggen aan niet erg snuggere klanten. Duidelijk was dat de bankdienaar er
al lang werkte en nog van het soort was dat vindt dat alle klanten Willem
Alexander zijn.
Enfin, ik was er blij mee.... parkeren in de buurt van zo'n
clubgebouw kost hier meer dan €2,60 per uur
Gelukkig kreeg ik enkele dagen daarna een enquête over mijn
bezoek. Heerlijk. Ik ben daar tegenwoordig zo blij mee! Ik lucht mijn hart in
de lege vakken en druk dan geheel relaxed op de button 'verzend'.
De blokjes bewaar ik zodat ik later nog weet waar ik al over
geprotesteerd heb.
Zoals deze hieronder en ook de reden waarom.
-enquête----------------------------------
Uw oordeel over uw bezoek aan een ING-kantoor
U
beoordeelt het bezoek aan dit ING-kantoor met “Goed”. Kunt u aangeven wat de
belangrijkste reden was van deze beoordeling?
*Goed betekent bij mijn weten geen klachten. Ik heb echt
niet gelet op het stof ergens, onzinnige vragen. Ik zou eigenlijk uitmuntend
moeten invullen mbt de medewerker, gezien het salaris en de moeite die hij er
voor moet doen.
Anders is dat met de baas en zijn miljoen+ zakgeld. Dat is voor mij een reden om de ING, waar ik vanaf de Rijkspost Spaarbank aan heb meegebouwd, binnen kort vaarwel te zeggen.
Anders is dat met de baas en zijn miljoen+ zakgeld. Dat is voor mij een reden om de ING, waar ik vanaf de Rijkspost Spaarbank aan heb meegebouwd, binnen kort vaarwel te zeggen.
http://www.managersonline.nl/nieuws/15850/topman-ing-krijgt-28-procent-salarisverhoging.html
Iets waar ook de lezer van deze enquête niets aan kan doen. Alleen protesteren helpt nog.
Iets waar ook de lezer van deze enquête niets aan kan doen. Alleen protesteren helpt nog.
Met vriendelijke groet,
Wat zou ING moeten verbeteren aan de dienstverlening in het
ING-kantoor, zodat het waarschijnlijker is dat u ING aanbeveelt?
*De (werkvloer en sociale media) dienstverlening is goed,
het systeem van die waanzinnige topsalarissen en renteloos sparen deugt niet.
----------------------------------------------------
Zo duszsz!
©Gavi Mensch
Geen opmerkingen:
Een reactie posten