maandag 23 maart 2015

INGenieuze enquête



Het veranderen van je gegevens voor een bankroverclub waar je ongewild bij aangesloten bent, moet je in het clubhuis doen. Een vriendelijke meneer met waarschijnlijk ook een door de hoogste baas afgeroomd salaris hielp me, ondanks het feit dat het duidelijk zijn werk niet was. De jongedames die dat normaal gesproken doen stonden hooggehakt en heel erg lang iets uit te leggen aan niet erg snuggere klanten.  Duidelijk was dat de bankdienaar er al lang werkte en nog van het soort was dat vindt dat alle klanten Willem Alexander zijn.

Enfin, ik was er blij mee.... parkeren in de buurt van zo'n clubgebouw kost hier meer dan €2,60 per uur

Gelukkig kreeg ik enkele dagen daarna een enquête over mijn bezoek. Heerlijk. Ik ben daar tegenwoordig zo blij mee! Ik lucht mijn hart in de lege vakken en druk dan geheel relaxed op de button 'verzend'.
De blokjes bewaar ik zodat ik later nog weet waar ik al over geprotesteerd heb.
Zoals deze hieronder en ook de reden waarom.
-enquête----------------------------------
Uw oordeel over uw bezoek aan een ING-kantoor

U beoordeelt het bezoek aan dit ING-kantoor met “Goed”. Kunt u aangeven wat de belangrijkste reden was van deze beoordeling?

*Goed betekent bij mijn weten geen klachten. Ik heb echt niet gelet op het stof ergens, onzinnige vragen. Ik zou eigenlijk uitmuntend moeten invullen mbt de medewerker, gezien het salaris en de moeite die hij er voor moet doen.

Anders is dat met de baas en zijn miljoen+ zakgeld. Dat is voor mij een reden om de ING, waar ik vanaf de Rijkspost Spaarbank aan heb meegebouwd, binnen kort vaarwel te zeggen. 
http://www.managersonline.nl/nieuws/15850/topman-ing-krijgt-28-procent-salarisverhoging.html
Iets waar ook de lezer van deze enquête niets aan kan doen. Alleen protesteren helpt nog.
Met vriendelijke groet,


Wat zou ING moeten verbeteren aan de dienstverlening in het ING-kantoor, zodat het waarschijnlijker is dat u ING aanbeveelt?

*De (werkvloer en sociale media) dienstverlening is goed, het systeem van die waanzinnige topsalarissen en renteloos sparen deugt niet.
----------------------------------------------------


Zo duszsz!



©Gavi Mensch
Nederland BV, 20-3-2015

Cartoon: Ruben Oppenheimer www.facebook.com/RLOppenheimer

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten