donderdag 27 mei 2010

Verkiezingsbumperstickers

Ook verkrijgbaar voor spatbord van fiets en solex……

De denigrerende draaikonterige flirtopmerking van JPB: "Wat kijkt u lief" tijdens het verkiezingsdebat is voor mij aanleiding om mijn bumpersticker te vervangen.
Die ik nu heb kreeg ik op Koninginnedag 2008 naar aanleiding van mijn pogingen om van mijn single bestaan af te komen. Op mijn leeftijd geen sinecure, de meeste single jongens van mijn leeftijd willen iemand die mee gaat golfen, een soort caddie met borsten dus. De bumpersticker zorgt voor veel hilariteit in files, opgestoken duimen met grijns van jongeren, zure blikken van niet single dames en boze blikken van golfende single heren.
"Heb jij nog sex of golf je al" is een top bumpersticker!
Maar na de miskleun van JPB vind ik dat er een nieuwe moet komen op mijn oude Twingo. Ik dacht aan bijvoorbeeld:
"Wat kijkt u lief, volgende vraag" of
"Wat kijkt u lief en dan zo bijten…, foei" of
"Wat kijkt u lief, mag ik u de mond snoeren?" of
"Wat kijkt u lief, houdt u van mij?"
Misschien kan ik er beter een opplakken met het antwoord:
"Ik kijk wel lief, maar dat was niet voor jou bedoeld",
"Ik kijk wel lief, maar ben intelligenter dan je denkt" of
"Ik kijk wel lief, maar ik meen het niet zo".
Voorlopig lijkt me nog de beste:
"Wat kijkt u lief, bumperKLEVER!"

Ik ben er nog niet uit, ik kan wel wat hulp van mijn bloglezers gebruiken. Laat een bumperstickertekst achter op de reactieruimte (of via mijn e-mailadres), de mooiste maakt kans op een plekje op mijn achterbumper, die van mijn auto wel te verstaan. ;-)






©Gavi Mensch
Maastricht: 27-5-2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten