donderdag 4 augustus 2011

Volgens Wilders kan ik de boom in...

.

Volgens Wilders kan ik de boom in. Volgens mij kan dat niet.

Want ondanks zijn stemmentrekkende loze belofte dat er 10.000 verplegenden (?) bij zouden komen (hetgeen in het aan zorgwerker-uitputting lijdende Zuid-Limburg nogal wat stemmen opleverde), bleek deze jokkebrok niet bereid om die mensen uit eigen 'zak' te betalen. Wilders is namelijk kinderloos (wat wel weer een geluk bij een ongeluk is). Evenals Rutte trouwens, die ook geen zak voor de Zorg over heeft.
Nu moet ik de boom in en dat zou betekenen dat er dus weer een verpleegkundige minder is.

Even een onderonsje met Wilders:

"Helaas snotneus, je hebt je huiswerk weer niet gedaan. Een groot deel van de zorgwerkers is van nature sociaal denkend en meer dan eens 'links'. Dat wil zeggen dat, als wij de boom in moeten, jij zelf Rutte's moeder vandaag of morgen moet gaan verzorgen, hetgeen me voor haar een absolute verschrikking lijkt. Jouw heerlijke Nederlandse Nederland staat namelijk al jaren in de min wat betreft het opleiden van verpleegkundigen en verzorgenden. Over het salaris wil ik het niet eens hebben. De thuiszorg wordt uitgehold ten gunste van de villa's en de 130 km zones van je vriendje zorgen voor de nodige extra aanvoer van nieuwe patiënten.

Je jonge Limburgse clubleden die én in de zorg werken én op jou gestemd hebben, gaan ook niet extra werken, die willen graag die 'linkse' zusters, zoals ik er een ben, houden. Zeker na de voorlichting die ik hen gegeven heb over je ondoorzichtige praktijken, ze snappen nu tenminste dat beloftes uit jouw mond ruiken naar faeces en de inhoud hebben van een sputumpotje.

De boom in….. hoe haal je het in je domme blonde hoofd?
Wie denk je wel dat je bent?

Een klein ophitsertje met slecht geknipt geverfd haar en een zeer matige opvoeding, vrees ik. Waarom maak je niet dat je wegkomt? In de VS zit Pamela met smart op je te wachten. Met thee die je niet in een "Mosk" hoeft te drinken. Neem je beveiliging maar mee, Pamela betaalt die vast met liefde. Je kogelvrije vestje niet vergeten, er zijn daar wapenvergunningen te over!

Vooruit, opge'rot' staat netjes!

Ik heb begrepen dat vrijheid van meningsuiting je mateloze bescherming geniet. Vandaar dit ( nu nog minzaam) beledigende stukje.

Geheel zonder vriendelijke groeten.
Ik kom je wél uitzwaaien als je besluit om naar de andere kant van de oceaan te vertrekken!"





@Gavi Mensch
Maastricht, Nederland BV, 3-8-2011





Update:  juli 2014 Begin van de slavernij promotie van rechts?
http://www.doorbraak.eu/rightwing-populist-wilders-promotes-forced-labour-jobless/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Update: 18 maart 2016 · 

Eerst een hele groep 55+ VP wegpesten. Die werden ook afgeschreven door UWV als onbemiddelbaar. Hebben zich niet meer opnieuw geregistreerd ook al ivm kosten. En zitten nu thuis, zijn iets anders gaan doen of zijn afgekeurd. Wat een gotvergeten schande. Supersonische zorgverleners waarvan velen meer dan 40 jaar zorg hebben verleend. Allrounders die hun opgebouwde arbeids- en compensatieverleden zagen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Die opnieuw nachtdiensten moesten gaan draaien en 50 urige werkweken. Die ondanks de slijtageslag altijd op het werk waren. Collega's met gevoel voor collegialiteit. Ik heb jaren geleden al gewaarschuwd!!!!!.

Update: augustus 2016.
Waar blijf je nou Wilders?

http://www.indeed.nl/Verpleegkundige-vacatures-in-Limburg

Update: 10-2-2017 http://nos.nl/artikel/2157424-verpleegkundigen-massaal-in-the-picture.html




4 opmerkingen:

carel zei

maar weer even op twitter geplaatst, de man kan niet genoeg aandacht krijge, op deze wijze dan, wel te verstaan.

Vnske Sm!t zei

Gavi ik hou van je

Jeugdbegeleiders Cursus Drenthe zei

Poehee... u is oprecht boos

Robbert zei

Mooie bevlogenheid toon je weer.
Ik ben het niet overal inhoudelijk met je eens, maar dat maakt het niet minder prettig om te lezen.

Die extra handen aan het bed gun ik jou,als ook de hulpbehoevenden. Het lijkt me echter een utopie om te verwachten dat de achterstand in capabele mensen in de zorg in een paar jaar weggewerkt zal zijn.

Naast de door jou in je tekst genoemde personen zijn die andere kamerleden en kabinetsleden overigens ook niet echt op de barricades te vinden. Het blijft bij wat makkelijk boegeroep tegen het kabinet vanaf de tribune. Het lijkt wel of het voor alle politici een ver-van-hun-bed-show is.

Mocht je, zoals je schrijft, echt die boom in moeten, dan geef je maar een gil. Bouwen we er samen een hut.

Een reactie posten